troostvogels

Ooit hingen ze aan de keukenmuur in het huis van mijn oma, deze twee porseleinen zwaluwen. Ze bewaakten de keukenklok en bewaarden de tijd. Ze raakten gehavend. Op Japanse wijze werden de brokken verlijmd en werden ze mooi in hun imperfectie.

Doorheen de tijd zijn het troostvogels geworden. Hun vlucht zetten ze verder op de muur van mijn werkkamer. Ze brengen mij naar vroeger.

Zwaluwen kondigen de lente aan en zijn brengers van geluk en voorspoed. Hopelijk doen ze hier in huis hun werk.

Wil je ook iemand geluk & voorspoed wensen, of gewoon een fijne lente? Dan kan je hen een zwaluw sturen. De postkaart vind je in mijn etsy-shop.

GIVE-AWAY !

Om het begin van de lente te vieren, geef ik ook 5 zwaluw-verrassingspakketje weg. Laat hieronder een reactie achter. Op 22 maart maak ik de winnaars bekend.

Plaats een reactie